27 października 2010

22:58 27.10.10

znowu widzę jak bardzo cie to pierdoli, moje myśli i słowa, ciagle ty dzwigasz nasz bagaze, a teraz jak jest? pokaz ze nie masz wyjebane, pokaz ze ci zalezy, nie slysze cie.

stale mowisz mi o innych, a co wiesz o mnie, pamietasz kim jestem. cotu robie, po co tu jestem?

pamietasz nasz pierwszy raz, bylas mala dzieczynka w moich ramionach, co sie zmienilo?

ty, pamietasz, czy pamietasz moze, fale, zachod, kim bylem wtedy, kim jestem teraz
skurwysynskie emocje jak o tym mysle, ciekaw jestem co ty czujesz, jestes tu nie dlugo, a sa juz od mnie wazniejsi ludzie, /cios/ mam sie zamknac, usmiechac sie do ciebie, gdy cieszysz sie do mnie, mam nie widziec tego, nie moge milczec gdy ktos burzy moj rzym, a ty milczysz

siedze gdzies na balkonie nie wiem ktorym ciagle cos we mnie ryczy ze nie jest juz jak kiedys, ze ty nie chcesz, nie potrzebujesz mnie, potrzebujesz swiata i mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz