23 lutego 2013

polski skill

Ściągam krew z twoich ust i wstrzykuje sobie z żyle.
A kiedy mowie ze żyje to 2x tak jak ty żyjesz.
Sama i niechciana, strzal, pada.
Podobno mogła by tak do rana, ale 10min z rana, a ty dalej jesteś sama i..
symptomy życia, symptomy ludzi, widzę ich co dnia, a gdy podnoszę ich z dna i rzucam w dal, ty dalej jestes sama i..

Powiedz sama, sumienie brudne jak beton, krew w której wiecej bialego niż czerwonego. Powiedz, ile jeszcze razy, ile kłamstw bylo miedzy nami.

Ludzie na ligi? Czy ligi dla ludzi, mnie zadna z nich nie obejmuje, jestem daleko ponad nimi.
W sercu wieżowca w którym milość bije od środka. Tak będziemy robi póki krwi i siły.

Wiem. Zycie zmienia sie w sekundę. Ktoś za tobą tęskni, ktoś o tobie myśli. Stop, Bass rozpierdala myśli. Żyje prawie 700milionow myśli, 700 milionow sekund, dzis wiem ze nie z nich o mnie myśli, tylko z tych kilkunastu paru w których zabraklo mi pary, by leciec ponad szczyty ludzkiej wiary.

11 komentarzy:

  1. widzac, ze ja nadal kochasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tylko te osoby, którym to mowie

    OdpowiedzUsuń
  3. Często trudno jest powiedziec ze sie kogoś kocha...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uczucie, ktore czesto rani, burzy nasze doskonale palny, ale i tak tesknie za nim. Bo czym jest zycie bez "przyjemnosci", bez drugiej osoby, nawet jesli to chwila ulotna... Przepraszam M..

    OdpowiedzUsuń
  5. Mocne, szkoda tylko ze odwagi zabraklo na podpis

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak odwagi jest nasza slaboscia, czesto nam jej brakuje.. Nie jestem jeszcze gotowa... a powinnam otwarcie przyznac się do pewnych błędów..

    OdpowiedzUsuń
  7. Z mojej strony (obawiam sie) ze dla ciebie jest teraz najlepszy czas. Wiec zlap odwage. (ostatnie zdanie tego posta)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest troche głupie co teraz napisze, ale chyba najprościej jest rozmawiać o takich rzeczach z zupełnie obcą osobą, która stoi z boku... Pewnie masz racje, ale niestety to nie jest takie proste jak się kogoś zraniło, mimo to dziekuje... nawet nie wiem tak naprawde za co...

    OdpowiedzUsuń